Ik heb op t menu aardappelkroketjes, bonen en schnitzel staan, maar eigenlijk geen zin om te koken en neigingen naar shoarma
Wokschotel! Kastanjechampignons Rode ui Prei Peterselie Gemarineerde kip Mie Teriyaki woksaus Vind dit zooo lekker!!!
Had ik gister ook haha. Toen naar de Mac gegaan, dat was echt een verkeerde keus, bhaaa, doen we niet meer! Tis al niet goed, maar was echt vies. Friet harstikke zout... blehhh....Vanavond lekker gekookte aaardappelen met salade en kip met spek....
Hier allemaal iets anders. Onze zoon wilde een boterham, man eet zo broodje ei en ik salade met paprika, tomaat en komkommer.
Wij eten wat kleine hapjes: wortel, komkommer, tomaat, ei, knakworstjes (evt op een kadetje), stokbrood met smeersels, kaasstengels, olijven en straks toe ijs
Oh maar goed dat ik niet toegegeven heb aan de shoarmadrang jammer he als t zo tegenvalt terwijl je er juist zo'n zin in hebt
Kids hebben spinazie gegeten (vinden ze heerlijk) en voor mij wordt er straks een heerlijke biefstuk met peperroomsaus gemaakt. Frietjes erbij en relaxed op de bank opeten
Wij zijn gaan uiteten voor moederdag. Manlief was vol lof over het restaurant maar om 18u daar en om 19.15u eten... Eten was wat flauw van smaak, kids waren stikop, dus niet zo'n topper... Maar het gebaar was lief
Omdat dochterlief morgen terug vliegt naar Nederland, maken we haar lievelingsmaaltje; zuurkoolstamppot met gehakt en banaan.