Plan was schnitzel met broccoli en gekookte aardappelen, maar m'n man moer overwerken. Dus wss een broodje oid. Niet leuk om voor jezelf te koken 🙄
Kipfilet in blokjes met ui/paprika en champignons in sausje en gesmolten kaas uut de oven. Pasta met verdunde turkse yoghurt.
Restjes dag hier. Man kip kerrie ik chilli con carne beide met rijst. Dochter krijgt rijst tomaatjes paprika en een eitje.
Herkenbaar, hier ook altijd moeilijk om mezelf er dan toe te zetten om te koken. OT; wij eten verse groentensoep met wat broodjes.
Kids een ovenpizza en ik niks. Ik heb gisteren iets verkeerd gegeten en mijn maag rommelt enorm. Vriend heeft eten van gisteren, dus die zoekt het maar lekker uit
Ik vind het juist wel lekke om voor mijzelf te koken. Een heerlijke pasta met veel groente. Jammie! Maar zo kook ik soms ook als iedereen moe is 4 verschillende maaltijden
Ik vind het juist fijn om soms alleen voor mijzelf te koken. Eindelijk iets maken wat ik écht heerlijk vindt en de rest in huis juist niet haha