De mannen gaan zo pannenkoeken eten op school, vaderdagcadeautje....en ik ga aan de panzanella (broodsalade)
Nieuw recept uitproberen: Tomaten risotto met gamba's in knoflook/chili olie Bouillon vers gemaakt, tomatenboter, olie.... ik ben benieuwd
Ik heb een smoothie gemaakt, had geen trek in een warme maaltijd. Smoothie van bevroren bananen met wat spinazie en verse jus d orange. De meiden hadden wel zin in de warme maaltijd dus daar heb ik pasta met spinazie en "bacon" van de vegetarische slager voor klaar gemaakt.
Gisteravond aten we Gnocchi met sardinessaus. Vandaag eten we zelfgemaakte groentesoep met lekker veel groenten, wat rozemarijn, tijm, gember, knoflook en balletjes van verse worst. Daarbij brood.
Wij eten heerlijke zelfgemaakt Moussaka en als toetje een lekkere zelfgemaakt appel kruimel taartje met een bolletje vanille ijs.
Zelfgemaakte tomaten soep, gebraden ( en gemarineerde ) kip en een paar geroosterde stukjes stokbrood.
Dinsdag kdv dag en 18 u pas thuis kids bekaf enz dus hier bestellen we een frietje. Meteen aanschuiven bij thuiskomst.
Gisteren wraps met gehakt paprika en courgette en een kwark dressing. Vandaag lasagne (zelf gemaakt natuurlijk)