Totaal iets anders geworden haha We hebben lekker gegrilde kip gehaald bij Kippie daarbij hebben we Bami en platbrood en als toetje lekker watermeloen Yummieeeeee
Hier aardappelen met bleekselderij (in een beetje crème fraiche) man een stuk gebraden hert en ik tofu.
ik heb voor m'n man pannenkoeken gebakken, dochter lust net als mama geen pannenkoeken dus die eet soep of sperzieboontjes, zal even kijken welke keuze ze maakt in die 2 en ik eet risotto (wat papa dan weer niet lust)
Aangezien de vriezer leeg moet voor de vakantie; broodje hamburger met patat. Alleen nog sla en komkommer halen en we zijn klaar. Heerlijk makkelijk
Wij hebben ook nog vlees over van de bbq van gisteren. Dus dat met wat zoete aardappelfriet uit de oven, gegrilde groenten en salade.
Struisvogelsteak met gebakken champignons, sperziebonen en frietjes. Morgen de zelfgemaakte aardappelsoep met pannenkoeken die we vrijdag eigenlijk zouden eten om het begin van de vakantie te vieren.
Couscous, met veel groenten sommige ken ik de namen niet van: Wortel, pompoen, courgette, schapenvlees en dat was het denk ik.. En als dessert watermeloen en galiameloen