Een lasagne waar ik al de hele dag mee bezig ben. Staat nu nog even 5 minuten na te garen. Heb express weinig gegeten vandaag 😂
Salade, kipshoarma, aardappelschijfjes en pitabrood. ( had geen zin om uitgebreid te koken hihihihih)
Gisteren had manlief een eenpansgerecht gemaakt met snijbonen, aardappel en wortels in tomatensaus met daarbij Turkse rijst en Tzatziki. Vandaag shoarma met wraps en een salade.
Vandaag heeft partner middag/avond dienst, dus dan kook ik meestal niet uitgebreid. De kleintjes hadden courgette, ik had een magnetron maaltijd van AH. Noedels met ketjap saus, varkensreepjes en verse groenten. Het smaakte wel moet ik zeggen
Mijn man at Surinaamse bami met kippenpoten. Voor mijzelf koolbladeren gevuld met gehakt en in een tomatensausje, broccoli en Griekse yoghurt met knoflook
Restjes aardappelen opgebakken met resjes rösti (was beide te weinig om met z'n 4 van te eten ), wortelen en kalkoensnitzel
Vandaag 🍴 😍: Zelfgemaakte tomatensoepje. Zalm uit de oven met Hollandaise saus. Gebakken krieltjes. Gestoomde groeten; bloemkool & wortels. Frisse salade.