goed gevulde salade met kipfilet avocade tomaat komkommer paprika 3 soorten sla lente-ui courgette en wat zilveruitjes denk ik.. Daar bak ik voor de lekker een paar zelfgemaakte frietjes bij Dat ga ik NU doen
Hee, mijn man is daar nu mee onderweg! Chinees eten dan, "een chineesje" klinkt een beetje of we n chinees kind gaan opeten Maargoed, we vonden dat we dat wel verdiend hadden na een dag klussen in t huis!
Nee, is echt heel makkelijk. Doen we hier soms ook, vooral op koudere dagen met een kop warme soep. En veel lekkerder dan gekochte Ik gebruik gewoon gehakt, maar hier in B is het van bij de slager al gekruid. Ik heb vanavond met de kindjes alleen gegeten, manlief is naar een bbq waar ik geen zin in had. Ik en de kindjes hebben aardappel/spinazie puree gegeten en een stukje braadworst erbij.
Nijn: gekochte zijn idd ook lekker hihi , maar zelf maken is veel leuker . We mogen graag kokkerellen. Toen ik het van tuc las moest ik meten vragen. De pudding broodjes zijn ook gelukt morgen nog ieder 1 . Vorige keer met half volle melk gedaan werd en bleef het dun , nu met volle melk en het was goed.
Gister puree met doperwten en jus uit vriezer . Vandaag aard, bonen en gehaktbal ieder twee kleintjes. Morgen hamburger .
Eet er niemand meer ? lol Vandaag : Aard, spinazie ei en filet lapje gemarineerd. Morgen puree met rode kool.