Morgen komt visite op bezoek, dus wat ik VAN PLAN ben (weet niet of ik het ook echt ga maken) - Bananenbrood (staat al in de oven te bakken) - Appeltaart (onzeker) - Simpele koekjes (m&m's koekjes ofzo denk ik) Wij gaan straks kip kerrie masala eten
Ik wilde andijviestamppot maken maar met een vriend die niet thuis komt eten ivm werk en een zieke dochter, ga ik geen pan andijviestamppot maken. Dan maar iets anders maken met rauwe andijvie aangezien hij wel op moet.
Zelfgemaakte pizza van speltmeel met homemade tomatensaus, mozzarella en daarop champignon, ui, artisjokken, olijven en voor vl nog wat plakjes spianata romana erop.
gisteren hadden een bedrijfsuitje van mijn man zijn werk, daar hebben we gegeten: Voor- en tussengerecht: iets met couscous en ik geloof linzen en wasabi kroepoek Aardappel salade Hoofdgerecht: Rundertournedos met een Hollandse mosterdjus en groene groenten Dessert: Pandoras box van pure chocolade gelaagd met passie gelei en karamel krokant en vandaag eten we lasagne..