Hoe anoniem ben jij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door WenT, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Tja...
    Als mensen echt gaan zoeken... dan ben ik op heel veel plekken op het Internet te vinden, hoewel ik geen Hyves of Facebook account heb o.i.d. Met mijn echte naam dan.

Toch heeft de grote spin ook mij in het "World Wide Web" gestrikt...

Mijn nickname hier op het forum maakt het wat lastiger zoeken... maar toch.

Heb er ook niet zo'n problemen mee om niet anoniem te zijn hoor. Ik ben in het verleden wel eens gestalked, maar dat is gelukkig een eeuwigheid geleden.

Hoe anoniem ben jij op het Internet en hier op het forum ?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben gewoon bekend :)
    hyves is wel geblokkeerd staan n hoop foto's en sommigen hoeven dat niet te zien

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Met mn volledige naam ben ik alleen te vinden op een race forum.
    Voor de rest nergens als ik zoek met google.
    Wel heb ik facebook en hyves maar afgeschermd.

4. adi

adi Niet meer actief

ik ben redelijk bekend ;)

Ben gewoon te vinden via Faceboek en Hyves. Hier qua naam best anoniem, maar heb wel de foto's hier staan.

5. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Als ik mijzelf 'google' vind ik geen enkele pagina terug van mezelf
    Als ik mijn nickname google kom ik wel op wat sites waarbij ik geregistreerd onder dezelfde nick maar er zijn ook veel die dezelfde nick gebruiken

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb geen facebook, alleen hyves, ben daar wel met echte naam te vinden, maar heb die afgeschermd i.v.m foto's dochter.
    Hier ben ik wel totaal anoniem, ik heb geen foto's en tulip is uiteraard niet mn echte naam;) Om echt anoniem te blijven heb ik de naam van ons dochtertje ook niet genoemd alleen in PB tegen iemand. Maar haar geboortedatum wel en als mensen echt goed mijn berichten lezen en mij heel goed kennen, kunnen ze heel misschien de link leggen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als ik mezelf google of wieowie't dan vind ik mezelf niet terug, ook niet op hyves.

8. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Mij kan je wel terugvinden op een aantal sites.
    De dingen die mensen mogen weten staan openbaar en de rest staat prive.
    Hier op ZP ben ik helemaal anoniem en mijn nickname zal niet naar mij leiden.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als ik alleen mijn voornaam google komt er niets uit. Voornaam en achternaam wel.
    Verder ben ik niet echt anoniem hier. Naam is mijn echte naam en ik heb ook wel een foto van mijzelf geplaatst hier.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik schrijf op meerdere forums, maar altijd zoveel mogelijk anoniem. Ik vermeld ook nooit de naam van mijn zoontje of van mijzelf in mijn berichten op ZP, omdat ik bang ben dat anderen dan via google mijn berichten hier kunnen vinden.
    Mijn hyves staat op 'alleen zichtbaar voor vrienden'. En op google kom je mijn naam alleen zakelijk tegen. Oh ja, en in het gastenboek van mijn rijschool, toen ik geslaagd was. Dat vind ik nog altijd irritant...

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik google mezelf af en toe weleens maar geen schokkende dingen te vinden. wel wat van dit forum en van een site waar ik weleens wat gereageerd heb, maar niet alles staan erop. Ik let wel op wat ik waar plaats. Mijn dochters hyve is afgeschermd, die van mij niet maar plaats daar ook geen geheimen.

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben totaal niet anoniem :D

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb niet de illusie anoniem te zijn. ik probeer wel een zekere grens te stellen die ikzelf aceptabel vind. maar ik denk dat als mensen je echt willen vinden je ook gevonden wordt. hoe goed ej ook je best doet jezelf te beschermen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niet.

Ben zo dom geweest om kaatje85 als nickname te nemen, terwijl dat ook een gedeelte van mijn emailadres is.
    Ach ja heb niets te verbergen.

Hoi meelezers ! :D

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik ben niet echt anoniem hier , denk als mensen meelezen dat ze dan wel in de gaten hebben dat ik het ben!

maar ach...... dat maakt mij niet uit hoor!

verder hyves ben ik wel anoniem..... mn profiel is wel afgeschermd en zet er ook zo min mogelijk foto''s op.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oja ff off topic....

kaatje ik heb net gestemd op Levi hoor!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx ! :D

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk dat er redelijk veel over mij te achterhalen is, maar ik denk altijd maar zo: ik ben echt totaaaaaaal niet interessant en wie zou nou zoveel moeite willen doen om mijn gangen na te gaan? En al doen ze dat, ik heb nergens iets neergezet waarvoor ik me zou moeten schamen.

19. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Op Hyves en via Google kom ik niks van mezelf tegen. En hier is mijn nickname mijn eigen naam, en met de namen van m'n kinderen is de link natuurlijk zo gelegd voor personen die me zouden kennen.

20. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Tsjaa, wat is anoniem.. Als iemand zou willen en mij kent en al mijn berichten hier zou doorlezen zou deze persoon waarschijnlijk wel het verband kunnen leggen en weten wie ik ben. Maar ik plaats geen foto's, noem de naam van mijn zoontje niet, geen namen van vriendinnen, ouders en ex-vriend. Ik vertel niet waar ik woon e.d.
    Mijn hyves is afgeschermd en mijn facebook ook. Als je mij met achternaam googled krijg je niks bijzonders.

Deel Deze Pagina