Hoi Ladies, Voor we topics gaan krijgen over elke provincie in nederland In je profiel kun je aangeven waar je vandaan komt. Mocht iemand dit niet hebben ingevuld, zullen ze dit wel niet gewild hebben. In de topics waar je post kun je kijken of mensen uit de omgeving tegenkomt. Alvast bedankt! groetjes
en om even aan te vullen we hebben nog niet zo lang geleden al eens een topic gehad met de vraag waar iedereen vandaan kwam dus zie zoekfunctie
Hoi! Ik heb een (flinke) tijd geleden aan Lotte gevraagd of het geen goed idee was om 'iets' op jullie site te creeeren waar je makkelijk mensen uit jouw omgeving kon vinden/ ontmoeten. Want ik was me suf aan het zoeken.... Het is waar dat het aangegeven staat in de topics waar je post, maar het kan leuker en handiger. Lotte heeft toen in een pb-tje geantwoord dat dat een goed idee was en het mee zou nemen in de eerstvolgende bespreking, maar daarna heb ik er eigenlijk nooit meer iets over gehoord. Nu zijn er blijkbaar nog meer dames die het leuk zouden vinden om op een (makkelijke) manier andere dames via deze site te ontmoeten. Waarom is dat geen goed idee dan?
Zoiets is altijd te realiseren. Gaat alleen beetje tijd in zitten, maar dit kan mooi gerangschikt worden bijvoorbeeld zoals de bevallingsforum lijst. Wanneer je het dan per provincie rangschikt kan men netjes praten met de mensen uit de buurt (vind zelf namelijk een goed idee wel ) Ciao, Mr. Sweetpee Ps. verder wou ik mijn complimenten nog geven over jullie site ! met andere woorden ga zo door !
Ik snap niet helemaal waarom je beslist met iemand uit je provincie wilt praten, Ik vind het met iedereen wel gezellig,
Ik ben trouwens een echte fries, geboren en getogen Maar woon nu in overijssel, maakt allemaal niks uit
Haha was niet echt daarom te doen hoor, was gewoon benieuwd. Is inderdaad gezelli met iedereen Ik ben zelf ook geen fries, maar een noord-hollander
Ik ben er ook een voorstander van. Tuurlijk wil en kan ik met iedereen praten, maar zo op die manier kun je ook weer nieuwe vriendinnen/ contacten op doen met mensen uit de omgeving. Is toch leuk? En als je het niet wilt meld je je gewoon niet aan op dat forum. Grt, Lesley
In elk topic word er toch over me heen gelezen.. (onzichtbaar ofzo?) maar beperk het aub meiden! straks zijn alle steden ook nog aan de beurt.. ik spotte al almere!