Macaroni met stukjes kipfilet gedroogde spaanse pepertjes ,knoflook en peterselie! Jam jam en het had gesmaakt! Liefs Pearly
goedemorgen toys het is een aanrader,het was heel erg lekker. heb wel de eidooiers eruit gelaten. christie
Oooooh dat is zo lekker he, één van mijn favorieten van de wereldgerechten!... Vandaag eten we gekookte aardappels met snitzel en peen en doppers
Dit maak ik ook wel eens, maar dan met wat Paturain door de macaroni, héérlijk! Stukje kip erbij en klaar!
Ikke draadjesvlees! Ik las van de week op internet dat de nederlander draadjesvlees mist en toen dacht ik, shit ja! Dus het pruttelt al een tijdje en het ruikt toch lekker ouderwets! Lekker met gekookte aardappels en peen en erwtjes! En natuurlijk de jus die erbij hoort! Helft Nederlanders mist draadjesvlees ROTTERDAM - De helft van de Nederlanders mist draadjesvlees. Het suddervlees staat boven aan de lijst van gerechten van vroeger die we missen. Op nummer twee staat stamppot, gevolgd door ouderwetse groenten, stoofgerechten en zelfgemaakte appelmoes. Blue Band liet ter gelegenheid van het uitkomen van een nieuw basiskookboek onderzoek doen onder 750 mannen en vrouwen die regelmatig koken. Hulp bij het koken is nog altijd welkom. Eén op de drie belt daarvoor zijn of haar moeder, zelfs de helft van de ervaren koks (met 10 tot 30 jaar kookervaring) weet zijn moeder te vinden voor kooktips.
Wij Griekenland uit 1 pan. Een nieuw toegevoegd recept van mij receptensite: www.receptenverzameling.nl Kom ook eens kijken zou ik zeggen!
Vandaag 2 broodjes vlokken en een glas melk. Mijn vriend 2 broodjes hamburger, gewoon zelf gemaakt, met vanalles erop en eraan. Ik ben een beetje ziekjes vandaag, vandaar geen uitgebreide maaltijd voor mij. Morgen wil mijn vriend iets maken met varkenshaas. En warempel, ik vind een receptje op internet... met tropische vruchtensaus... ben benieuwd. Morgen ff in den Bels kijken of er ergens een supermarkt open is als we naar een tuincentrum in Lommel gaan.