Ik ga vandaag voor de "roffel roffel roffel" diepvriespizza! Niet erg smakelijk maar moet vanaaf yogaen dus weinig tijd.
Lasagne a la Lilly = met broccoli, mais en paprika en een pittige totmaten saus (soort van mexicaanse lasagne ). En een salade erbij! Heb er nu al zin in haha!
Hmm nou lees ik weer dat als je zwanger bent.. soep niet goed is van een mok soep met brood.. zou je denken dat het niet veel kwaad kan als avondeten toch was eigenlijk van plan dat donderdag te gaan eten
aardappelen met boontjes en een stukkie vlees. straks boodschappen doen, mischien dat het wat anders gaat worden.
zou te veel zout in zitten.. maar kan mem toch niet voorstellen dat van een kop soep ineens je zoutgehalte te hoog zou zijn elke dag 3 koppen is misschien wat anders maar dat geld net zo hard voor niet-zwanger vind het raar verhaal net als dat gekruid eten niet zou mogen... al die mensen in exotischere landen die altijd maar gekruid eten houden daar toch ook niet mee op? of ben ik nou gek?
Vandaag wordt het rijst met goulash en erwten. Jammie!Met .... kroepoek. Haha.... EET SMAKELIJK! Groetjes Marjo PS: iemand een lekker receptje? Altijd welkom per pb. BEDANKT VAST!
Hmm ik moet voor vandaag iets bedenken met gehakt dat bovendien snel klaar is want vanavond ook nog tai-chi'en zat te denken aan bonenschotel.. maar zo uitgebreid ontspannen plus bonen.. geeft van die rare bijgeluiden...
Hier iets heel erg makkelijks, een patatje denk ik. Vanmiddag eerst naar de tandarts en vanavond lekker naar de musical !
Pizza uit de diepvries ! Mannetje met tonijn en ikke met Champignons. En Soufian ? Die snoept lekker mee ! Enne, iemand vroeg om recepten ? Kijk eens op www.receptenwijzer.nl Heerlijke dingen staan erop. Lekker overzichtelijk en vaak nieuwe dingen