Speciaal voor Kaylee: Ovenschotel van Frankfurters met aardappelpuree, ui en mosterd Met witte bonen in tomatensaus Vindt ze heerlijk... en ach ik vind het ook niet vies
Lasagne..lekkerlekkerlekker! Komend weekend wordt een verrassing, morgen eten we bij mijn schoonouders, zondag en maandag zijn wij heerlijk met z'n tweetjes in Egmond ff bijkomen!
Karbonade met een cesaer salade (weet niet wat het is maar heb ineens een salade tik, mmmmm)! Gisteren was het een pompoen creme soepje met een kip terryaki salade ook errug lekker hoor!
Weet nog niet, iets makkelijks iig! Wij gaan met een grote club vanavond op het strand zitten, rond zes uur verzamelen en dan de zon in de zee zien zakken!
njammienjammie! Ik weet het nog niet, waarschijnlijk spinazie (vind ik zoooooo lekker, alleen ventje niet....)
vanmiddag was het broodje gezond en mijn man en schoonvader broodje warm vlees. vanavond patat denk ik
Wij gaan zo lekker naar de Griek... het wordt iig iets met lamskoteletjes, want mijn vriend lust dat niet dus eten we het hier nooit. Maar ik vind het zooo lekker... Mjam heb nu al honger
Oeehh lekkerrrrr... eens kijken of ik manlief voor het weekend ook kan overhalen... mis ik alleen mn retsina, maar tis niet anders
wij zijn net al bij een restaurantje gaan eten (beetje vroeg maar had zo'n trek) heb biefstuk met gebakken champions gehad met gebakken aardappeltjes