Aardappelen, Prei en Scholfilet ! ( maar omdat mijn man geen prei lust vervang ik die voor Sperziebonen )
Ik ga vandaag weer eens kippensoep maken. Heerlijk, urenlang laten sudderen in mijn keuken, totdat het hele huis naar heerlijk gekruide kip ruikt. Mmmmm! Ouderwets!
Het dochtertje van m'n vriend is jarig,dus we hebben vanmiddag spaghetti gegeten,en m'n vriend is nu om een taart naar de bakker Vanavond zal het waarschijnlijk dus gewoon een simpele boterham worden.
pannekoeken met kaas en stroop hmmmmmmmmmmm lekker water loopt al in mijn mond eet smakelijk straks allemaal
nu ik dit allemaal lees heb ik dus geen zin meer om die stomme andijvie te moeten wassen en snijden... laat staan aardappels schillen....
t wordt dus vast wat anders, moet zo toch m'n dochtertje ophalen van de creche..tja..en dan kom ik langs de winkel...jullie horen nog wat het geworden is
Mn mannetje en ik eten niks vandaag.. We zijn allebei ziek.. Hij ligt te slapen en ik zit al de hele dag onder een dekentje met mn laptop op de bank.. Misschien een beschuitje straks..