Hier eten we snert. Oh lekker, alleen 1 nadeel, van dat spulletje ga je enorm stinken (hihi) mijn vriend en ik vinden het alle 2 lekker. Zal me wat worden Gr, Hillegonda
wel lekker snert.. zelf gemaakt of uit een blikje? ik vind zelf gemaakt altidj erg veel lekkerder toch eten we het eigenlijk regelmatig uit blik
oe geweldig! *jaloers* kan het zelf ook wel.. maar het is altidj veel te veel (en weinig familie in de buurt om uit te delen) en bovendien kost het gewoon best wel veel tijd wat ik meestal niet heb
Haha die Sas. Als je bij me in de buurt woont ( drenthe)kan je es een keer een bordje snert mee eten. (haha)
tja eh.. rotterdam ligt NET niet meer in drenthe helaas.. anders had ik je aanbod 300% zeker aangenomen
lekker bami,lekker makkelijk en snel klaar mijn ooms komen de beebkamer brengen, maar er moet wel voer op tafel he... met lekkere kippepootjes
oe lekker.. dat wil ik ook wel weer een keer eten maarja.. binnekort veel vrij bijna heel feb. ben ik vrij dus dan kan ik weer eens uitgebreid koken
nou saskia jij woont in rotterdam ik in schiedam, je komt maar hoor van harte welkom, en ik hou van koken dus hier zit je wel goed hahaha
wie weet moeten we dat dan maar een keer doen ja ken weinig mensen in r'dam.. dus alle leuke mensen die ik leer kennen zijn welkom
Is ook echt super leuk om te maken vind ik, en idd veeel lekkerder. krijg echt zo' n lekker wintergevoel als ik snert sta te koken...
Ja bedankt meiden! Vanavond wordt het een lekker soepie! Ik denk pittige tomatensoep en kippesoep uit "zak" (i.p.v. uit het ouderwetse blik) En lekker een paar ovengebakken broodjes met kaas erbij! Mmmm! Groetjes Denise