Frituur, nah! Voor de eerste keer in jàren geen zin in koken, en voor een keertje kunnen die frietjes denk ik geen kwaad. (maak ze normaal zelf met biologische olie enzo, ben nogal op de gezondheid van m'n jongens gesteld ) Geen idee of ik naar de frituur geraak, m'n benen staan zodanig dik van het vocht dat ze donkerpaars uitslaan van kleur, strak staan tot en met en nogal pijnlijk aanvoelen, bah... En anders neemt m'n ma wel iets mee straks
ik heb toch ineens zin in de mac, jamie denk dat ik maar is lekker een paar kipburgers ga halen. friet is al zo lang geleden dat ik toch wel een x mag zondige.
heb met dit weer geen zin in eten bleh, maja het moet. het wordt hollandse- aardappelschotel lekker makkelijk!
Mijn moeder heeft gisteren 2 Indische rundsvlees gerechten en babi ketjap gemaakt, natuurlijk veel te veel, dus mocht ik een paar bakkies ophalen. Ik maak er zelf nog komkommer/appel salade bij en roerbakmie met kip. Silvester gaat vanavond voor de 2de keer echt met de pot meeeten (de eerste keer was asperges met ham en gekookt ei), alleen met de roerbakmie met kip dan he! Ben benieuwd wat hij ervan vind. Vind dit trouwens een erg leuk onderwerp (was nog niet verder gekomen dan zwanger zijn en baby peuter!).
Hier liggen de speklappen al in de koelkast en de bloemkool, maar echt niet dat ik ga koken met deze hitte! We hebben lekker chinees gehaald!