Ehm, manlief kookt en het wordt vandaag een gehaktbal met aardappels en sla. (hij kookt de laatste 2 weken, omdat ik op krukken rondstrompel en mijn voet omhoog moet houden, kan dus niet zelf koken.)
Gekruide aardappelpartjes met schil in de oven, gestoomde broccoli met yoghurtsaus, een kipschnitzel en rauwkostsalade.
Ik heb vanavond voor onze klussers (mijn ouders verhuizen en mijn man, zus en zwager helpen mee) gekookt. Dit heb ik gemaakt: - rijst - gewokte stukjes kipfilet gemarineerd met Italiaanse kruiden - pasta met fetakaas uit de oven - rauwkostsalade - toetje: mini-appelflappen Ze hebben er lekker van gesmuld en konden er daarna weer lekker tegenaan.
Wij hadden heerlijke pasta met een tomaten-rozemarijn saus met gehakt.. Stokbroodje en komkommer met uitjes erbij.. mmmmm.. Had mijn vriendje weer heerlijk gedaan... (heerlijk als je vriendje kookt...) Doet ie eigenlijk ook elke dag.. Hij wil namelijk lekker eten
Ben net gebeld, we gaan lekker chinezen We zijn uitgenodigt door m'n ouders, en oma en opa gaan ook mee \/ Een makkie dus! jessica
Vanavond wordt het een licht champigonnensoepje, ceasar salade, een stukje vlees en aardappeltjes uit de oven
k heb net lekker eten gemaakt! kip, noedels, italiaanse groenten en zoet zure saus! nou het smaakte erg lekker toen ik net stiekem proefde hahahah