Ovenschotel met gehakt, bloemkool, uitje, paar teentjes knoflook en het sausje van maggie van de ovenschotel bloemkool! en een lekker dik laagje geraspte kaas erover heen! liefs pjetje
spinazie-fetaschotel met gehakt en aardappelschijfjes uit de oven van knorr. doe er altijd nog extra cherrytomaatjes bij. om je vingers bij op te eten, mjammie. ook lekker makkelijk van te voren klaar te maken. hoef je het alleen nog maar in de oven te doen en kan je lekker een halfuurtje rustig met je mannetje zitten kletsen ipv in de keuken te staan. ben sowieso een fan van ovenschotels, heb er een hekel aan om aan het einde van de dag nog zolang in de keuken te staan.
Ik heb gisteren een grote pan macaroni gemaakt omdat ik vandaag late dienst heb, lekker makkelijk dus vandaag
Hier word het vast iets uit de oven, zo'n gehaktdagschotel of zo. Gisteren hebben we een nieuwe combi magnetron gekocht en die moet even getest worden.
drievaks roerbak van de ah! welke? geen idee, heb er gewoon een uit het vak getrokken, we vinden ze allemaal even lekker
Wij eten vandaag een saucijsje, aardappels en stoomgroenten, lekker makkelijk want ik moet on zes uur alweer werken dus niet te lang in de keuken staan.