Owh... ik vind dit altijd zo leuk om te lezen, maar ik kan eigenlijk nooit reageren want ik ben in de luxe positie dat mijn vriend altijd kookt... Voor mij is het dus elke keer weer een verrassing. Maar ik lees hier vaak lekkere dingen en dan vraag ik m'n vriend of hij dat een keer wil klaarmaken.
Pfff mn vriend staat in de file (had afspraak ver weg) en ik rammel maar heb geen zin om te koken. Denk dat ik hem straks mee sleep naar de Mac ofzo Heerlijk die frietjes en een bananen milkshake! Morgen weer gezond!
Nou, hij had geen zin in de Mac Maar toen hebben we bij de AH allemaal lekkere tapashapjes gekocht, met een soepie en een salade! Toch nog een echt feest maal zonder te koken!
hier staan de spercibonen van gisteren nog gisteren een frietje gehaald, mannetje was laat thuis moest lekkage's oplossen. dus dan maar vandaag spercibonen met sla en een tartaartje
op vrijdag kookt mijn man altijd, ben benieuwd wat het deze keer word. hij is altijd zo vindingrijk met het samenstellen van het menu 8) 8) 8) jeetje wat verrassend................ een overheerlijk patatje met een frikandel speciale, uitmuntend bereid door de chef-kok van de snackbar hier om de hoek wat heb ik toch een fantastische kerel, hij weet mij elke vrijdag weer te verbazen met de meest exquise, tongstrelende gerechten
Gekookte aardappelen, varkenslapje, en als groente: komkommer met tomaten en lente-ui, peper, zout en creme fraiche.
zalm met nieuwe (kriel)aardappeltjes, peultjes en verse dille. zalm uit de supermarkt, de rest uit onze eigen tuin...
Wat een gezellig draadje! Hopelijk doe ik hier af en toe wat inspiratie op want ik ben niet vooruit te branden en mijn culinaire inspiratie is ook al ee week of wat ver te zoeken... Ik maak vanavond verse hamburgers. Lekker een italiaanse bol met botersla en tomaat en dan een rundvleesburger en een plakje kaas erop. Op en top junkfood, maar wel lekker