We hadden een feestje bij een collega (housewarming) met aanhang, en ze had allemaal lekkere dingetjes gehaald! Olijven, verschillende manieren gemarineerd, lekkere tapenades, gevulde minipepertjes, fetakaas-olijvenmix, mozzarella-gedroogdepaprika-stokjes, salades, saté, gehaktballetjes met satésaus, stokbrood en turksbrood, heel veel fruit ...zálig gewoon! Overigens had ze heel veel bij de Olijvenkoning in Zwolle (op de markt) vandaan.. iemand bekend daarmee? Ik ga zeker een keer richting Zwolle...
Over twee weken heb ik een huwelijk, maar de broek van mijn pakje zit iets te strak, het past wel, maar zit gewoon niet lekker. Dus: Vandaag eten we salade (zonder dressing natuurlijk)!
Wij eten vanavond kip in de hoed, een recept die staat op www.ah.nl, dan zoek je op alle recepten ! Is echt heerlijk....... =P~
Ik ga vanavond maar aan de boterhammen. Ik heb tissen de middag een mac-menu gehaald en zit nu nog akelig vol!
voor mijn man aardappel schijfjes en kippenvleugels in de oven gedaan. En ik helaaaaaaaaaas weeeeeer vloeibaar
kipblokjes gewokt met sweet chilli saus, noodles en wokgroente. (Na 2 happen werd ik misselijk, zou het raak zijn?)