macaronie schelpjes met tomaten/gehaktsaus! Mn vriend kookt vandaag, en ja dat is dit het standaard gerecht! haha!
wij eten vandaag witte bonen in tomaten saus met rauwkost. mijn vriend doet aan het sonja bakker dieet. nu is alleen het probleem dat ik al er licht ben en nu dus toch bijna een kilo kwijt ben. ik eet alleen het avond eten volgens sonja. wel lekker makkelijk, hoef niet te bedenken wat ik ga eten. liefs doris
nou ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, mn mannetje die normaal nooit kookt, omdat ie zegt het niet te kunnen, zei dat ie vandaag weer ging koken,.. zekers omdat ik gisteren zijn pannenkoeken zo lekker vond dus ik moet afwachten, mocht niet weten wat,..... wel heeft ie kipfilet gehaald, dus ben benieuwd,... haha wat een heerlijkheid, een man die voor je kookt
Shoarmavlees met ui, champignons, courgette, paprika, knoflook, stukjes aardappel, in een shoarmabroodje samen met een frisse salade. Kwebbel
Nou, mijn man is nog aan het werk, en er is nog ossenstaartsoep. Dat ga ik dus eten, met een worstenbroodje erbij.
ik ben nu watermeloen aan t eten en ga straks een salade met gerookte zalm en makreel maken, wat tomaat uitjes en komkommer erbij en smullen maar als toetje ga ik maar weer aan t fruit vanavond.