nou het was heerlijk gisteren, even schrok ik, dacht ik dat ik zuurkool rook, dus ik dacht owjee, een verrassing wat ik helemaal niet lekker vind, ik dacht kipfilet, zuurkool? brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ja afwachten, kreeg ik een heerlijk bordje rijst, heeft ie kipfilet gebakken in de worteltjes met 3 kleuren paprika, en daar een heerlijke zoete saus bij gemaakt, het was erg lekker, haha moest wel fff lachen, want ik had gezegd, denk je wel aan mijn benodigde groente of fruit, had ie er een griekse salade bij gemaakt, omdat ie weet dat ik die altijd wel lust,... al was die combinatie niet helemaal je van het, heb ik toch lekker gegeten,.. vandaag wil ie weer koken, maar ik zei nee vandaag maar ff lekker een visdagje
vanavond eet ik makkelijk, soep met brood. Moet rond etenstijd naar de fysio en denk niet dat ik na die tijd nog zin heb om uitgebreid te koken. Liefs
Aardappels met brocolli,harico verts,peultjes(vers en kant en klaar in zakje...lekker makkelijk ) en een lekker ossenhaasbiefstukje!
Wilde hutspot met hachee maken. Maar voel me helaas niet zo lekker! Heb last van migraine en van erge buikkrampen, dus.... Misschien hubbie eens lief aankijken. Liefs Marjo
Zelf gesneden patatjes gebakken in zonnebloemolie, biefstukje (natuurlijk goed doorgebakken) en spinazie