hier ook BBQ-en (net als heel nederland denk ik) morgen ook hier wer aan sonja B.. vandaag een sas-dag(sc***t aan sonja) hihihi
Mijn mannetje zit in het buitenland, straks komen vrienden langs, die mogen mij regelrecht naar een terras rijden! Pfff, met dit weer moet ik niet aan koken denken! Dus ik eet wat de menukaart aanbiedt! =P~ Amber
mannetje staat al in de keuken: gebakken aardappeltjes, broccoli, kaassausje en toscaanse burger! Dat lukt 'm nog wel... We gaan vroeg eten. Hebben heel de ochtend en middag in 't zwembad geplonst met zijn zoontje en die hangt nu uitgeblust op de bank. Gaat zo lekker vroeg naar bedje toe!
Mmmm weet het nog niet..... Wel lekker als je een mannetje hebt die wel een in de keuken staat! Die van mij komt er echt niet in helaas Maar hij is er vanavond niet dus ga even bedenken wat ik ga eten... laat het zo even weten
Teppan yaki (of hoe je day ook schrijft) Lekker buiten in de tuin. Plaat naar buiten vlees in stukjes veel groenete erbij, lekkere olietjes de goeie sausjes erbij...heerlijk !
van sonja bakker moet ik vandaag aardappelen, broccoli (ipv bloemkool, bah) en tartaar eten.. Het is mn eerst sonja dag,hihi en ik heb HONGER
Gebakken krieltjes in schil, stoomgroenten uit de diepvries en vegafilets met kaas en provencaalse kruiden.