Ik heb ook geen flauw idee : En ik heb geen zin in aardappels en gekookte groenten hoor [-( Misschien vis met stoomgroenten ofzo?
In de lounge stond dat we zo min mogelijk moesten Quoten, maar ik las een blz terug pork spinners... Wat zijn dat?
d'r is niets veranderlijker als een mens,.... ging ik de deur uit, omdt ik mn plannen gewijzigd had, en van plan was spagetti te gaan maken, kwam ik terug met kip en groente en ben ik een soepje aan het maken
patatjes met indisch filetlapje We hebben vanmiddag al soep gehad, dus honger was het niet echt hihi..
2 bruine bolletjes met vruchtenhagel als avondeten, niet zo goed vandaag! morgen maar weer een goede maaltijd.
Ik quote toch even... anders weet niemand waar 't over gaat. Pork spinners zijn volgens mij repen varkensvlees aan een satƩstokje. Dus varken om een stokje gedraaid (pork spinners).
nou hier is het zelfgemaakte bami geworden. Maar waar ik nou echt zin in had?.... zucht.... geen idee
Wat krijg ik honger door dit allemaal te lezen! Heb geen flauw idee wat we gaan eten. Zou het liefst nog eens lekker uit eten gaan. Ons favo restaurantje is vanaf nu vrijdag toe tot 5 september. Ik vermoed dat ons ukje er dan al zijn, dus moeten we er van genieten vind ik! Heb zooooo'n zin in spaghetti..
Ik zit nog te twijfelen tussen zelfgemaakte lasagna of rijst met sajoerboontjes en kip ajam paniki... keuzes keuzes keuzes...zucht