heb het gisteren met een beetje soep moeten doen en witbrood zonder korsten, gesopt in de soep maar wel met een lekkere lik roomboter erop. (heb een kies moeten laten trekken bij de tandarts en mijn kaken waren niet van dien aard dat ik er een lekkere biefstuk tegenaan kon gooien.... auww) maar vandaag gaat het wel aardig met de napijn dus ga ik vanmiddag lekker sperziebonenschotel met gehakt en satesaus maken (die uit het pakje van maggi) met een flinke lepel sambal erdoor, hou nou eenmaal van lekker pittig eten, rijst en een kipkarbonaadje. mjummieeeeee
Vanavond eten wij:Sperzieboontjes met paprika en gehakt in champignonsaus en daarbij rijst. Erg lekker
Vanavond eten wij:Sperzieboontjes met paprika en gehakt in champignonsaus en daarbij rijst. Erg lekker
Gisteren hadden we spinazie-omelet Vandaag krijgen Sydney en Kaylee "kabeljauw met een korstje" met gebakken aardappeltjes en bloemkool en ik eet biefstuk ipv kabeljauw
ik ben bieflappen aan het laten sudderen voor draadjesvlees en dan eten we bloemkool met aardappelen erbij lekker hoor en een zelf gemaakt fruithapje, stukjes banaan, stukjes appel en geperste sinaasappel