Frisse salade med aardappelpuré en een gekookte eitje of 2. Mis de vlees afdeling van de Nederlandse supermarkten....
wij hadden die preischotel, kant en klaar van een supermarkt, nou in het vervolg maak ik m lekker zelf! (was echt niet te pruimen)
zuurkoolstamppot met lekker veel spekkies en gehakt erdoor. weet alleen nog niet welk stukkie vlees ik er bij zal doen......... we zijn hier geen fan van rookworst, dus misschien maar een sudderlapje
Ik heb wel trek in een lekker biefstukje met champignonsaus, gebakken aardappeltjes en sla, dus ik denk dat ik aan mijn moeder ga vragen of ze dat voor ons wil maken..... (mams is vandaag bij ons in huis om een beetje mantelzorg te verlenen, hihihihi)
Pfff eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk gegeten vandaag alleen vanmiddag een uitsmijter... Maar het is hier kermis in de stad, dus dadelijk gaat m'n vriend een zak oliebollen halen Morgen weer gezond!
Hier nog een lasagne-eter. Manlief bahmi want die lust geen lasagne. En ik geen bahmi, dus maak dan altijd voorn 2 dagen... Lekker makkelijk dus vandaag. Opwarmen en klaar is kees.