Owhhhh lekkerrrr, die maak ik ook altijd Maar ik maak hem altijd met extra veel tomatensaus hihi Vandaag heb ik bulgur met lamskoteletjes gegeten..
gister lekker marokkaanse kofta,vandaag bloemkool,brocolli en aardappeltjes.ben er alleen nog niet uit wat voor vlees erbij.
Eergister bloemkool met een gehaktbal, gister paella en vandaag broodje shoarma/kebab of een pizzaatje! (kan ik me nou al op verheugen )
Tilapiafilet met mosterd uit de oven, aardappelpuree en peentjes. Mmmmm.... Heb er nu al zin in! Ben dol op vis en ovenschotels! Heb gisteren trouwens een of ander stoofpotje gemaakt met aubergines, champignons, tomatensaus en gehakt, heb alleen geen idee hoe het heet.
Wij gaan vanavond voor verse groentesoep met brood(jes). Ik heb nl. geen zin om met mijn verkouden kop lang boven de kookplaat te hangen en we moeten vanavond ook nog eens vroeg weg voor een verjaardag.
Ik eet brood (doe ik al 3,5 maand omdat m'n darmen niet ander skunnen hebben) voor mijn vriend en dochtertje maak ik gebakken aardappels met erwtjes en een biefstukje
Ik haal straks frietjes en andere snackies en ga bij een vriendinnetje in haar pauze op het werk dit gezellig samen even opeten. Slecht, maar o zo lekker!
ben zoals meestal alleen. denk dat ik een ovenschotel maak met gehakt, aardappelpuree en chinese kool
Ik denk dat we vanavond courgette-aardappelschotel eten. Maar heel misschien word het wel iets anders makkelijks.