Dank je Essebes, het was heerlijk. Maar in jouw geval zou je er natuurlijk ook kipfilet bij kunnen doen i.p.v. pepersteak. Smaakt ook heerlijk hoor!
Lekker! Tijd van de stampotten komt weer aan, heerlijk! Vanavond wordt het hier geb aard, broccoli en verse worst
Deense rundvleessoep gevolgd door kipsateburgers met gebakken krieltjes en verse sperzieboontjes.. mmjammie!
ik kom hier ff inspiratie op doen, want ik weet niet meer wat ik nu weer moet klaarmaken,.... weinig tijd ook vandaag, en helaas is de chinees hier op vakantie, anders nam ik daar een javaans portietje,.....
Hier ook makkelijk vanavond. Ik moet werken dus op tijd weg. Daarbij moet ik ook nog collecteren voor de kankerbestrijding. Dus vanavond: stukje vlees, slaatje, groente (weet nog niet welke), yoghurt na.
Ik ga vandaag naar mijn zus dus eet daar wel iets. Heb haar echt gemist ze waren op vakantie dus ik zie haar al 2 maanden niet En voor vanavond als mijn man thuiskomt heb ik nog prei staan in de koelkast met salade erbij. Dus lekker makkelijk