Kip uit de oven (braadzak) met gebakken aardappeltjes en witlofsalade. Perzikyoghurt toe. Was weer erg lekker.
als ik zo naar buiten kijk en de weersverwachting voor vandaag heb bekeken vind ik dat het echt een dag is voor een ouderwetse oerhollandse stamppot. dus, hier word het vandaag ...................... zuurkoolstamppot met geruld gehakt en spekkies erdoor. lekkere verse worst erbij, mjummie....... bij de gedachte hieraan begint mijn maag begint nu al feest te vieren.
Ik heb gister verse friet gebakken met verschillende onverantwoorde snacks erbij Vanavond lekker makkelijk kip dagschotel met brocolie en kaassaus (uit zo'n pakje)..
Chicken toinght tandoori met extra groente erdoor! Moet ook wel want van het weekend patat en pizza gegeten
ik heb lekker boerenkool met worst gemaakt ! mannetje is werken en we zijn net terug uit mexico dus iets lekker hollands ging er wel in ! En het was zalig
ik maak er deze week een stampottenweek van, dus vandaag eten we stamppot andijvie weer met uitgebakken spekkies erbij en een gemarineerd speklapje. jaja, die maag van mij beleefd een echte feest week ...........