vandaag waarschijnlijk speklapjes met aardappelen en prei of spruitjes. k zelf heb nergens zin in, ben weer zo beroerd als de eerste 5 maanden van mijn zwangerschap.Wil ook graag weer heerlijk genieten van eten
maaltijdsalade van bruine bonen, mais, rode ui, tomaten, paprika, avocado's, mango en raket... en die is echt heeel lekker!
Hmm. Ik ben er nog niet helemaal uit. Denk gevulde lamskoteletten met haricots verts, maar het zou ook nog een geglaceerde rollade kunnen worden.
Ik maak vanavod een ovenschotel met sperciebonen, rösti en shoarmavlees. Is een recept van de supermarkt, maar het kan bijna niet vies zijn!
ik weet het nog niet, maar hopelijk vandaag wel weer iets normaals, tis er een beetje mee ingeschoten met het klussen van de laatste dagen
haha dan weet ik al wat jij morgen gaat eten . morgen heb ik een uitje met mijn werk weetniet waar we heen gaan, weet dus ook niet wat we gaan eten.
nou helaas, we zijn nu net pas klaar met klussen, en aangezien we nog zoveel moeten doen, ga ik zo maar een shoarmaatje bakken, pita's en salade erbij ........ manlief is het nu gaan halen,......