Vanavond lekker simpel: ijsbergsla met tomaatje en komkommer en toe chocolademousse (ik eet alleen, manlief moet ernstig overwerken)
nou we hebben net, sperciboontjes met een gehaktballetje gehad, mannetje wou er satesaus bij dus heb ik maar patat gebakken ipv aardappels ben vol pffffffffff
vanavond maar een broodje shoarma maken denk ik...is lekker makkelijk, en we hebben het nog druk vandaag met verjaardagsviste!
Een vriendin komt gezellig eten dus we maken er weer wat gezelligs van. Wij eten pasta met een sause/kip uit de oven. Er overheen verse peterselie strooien en daarbij een salade met pijnboompitten, tomaatjes,mais etc. mmmm ik kan niet wachten om te gaan eten!
We hebben eten besteld.. zal zo wel bezorgt worden.. Lekker gebakken inktvisringetjes, mijn man een of andere schotel , ik gegrilde garnalen en frietjes! Lisa en Tim eten Durum Doner kebab!
Wij vandaag zuurkoolstampot met spekjes(en jus) en erbij een kookworst. Voor morgen maak ik lekkere snert met vers roggebrood met boter. Jammie!
hier vandaag spruitjes met kabeljauwfilet en puree voorafgegaan door mimosasoep en erna een boordje met lekkere verse vijgen en manderijntjes we eten vandaag eens thuis en had zo een zin in een lekkere belgische maaltijd en gezond