Hoi Janette, Ik doe het altijd zo: Eerst rundergehakt rul bakken. Dan een pot Hak (mexicaanse bonenschotel) er door heen. Vaak voeg ik nog een extra blikje mais en tomatenpuree er aan toe. Alles door elkaar husselen en goed warm laten worden (niet koken he?). Dan de wraps vullen, in een ovenschaal leggen en wat geraspte kaas erover. Nog zo'n 15 minuten in de oven en klaar! Echt heerlijk!
wij hebben lekker prei, paprika en gehakt met rijst...en beetje curry heerlijk een echte aanrader xxx
Dit vind ik zon handig topic! Als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik naar het laatste antwoord hier, en dat ga ik maken.. nu word het dus bloemkool
Het is hamburgerfeest! Alla Burgermeersters in Amsterdam maken we (uiteraard helemaal zelf) een trio van burgers. Een runderburger met kaas en ui, een lamsburger met rode uienconfijt en een falafelburger met tzaziki. Hmmmm het water loopt me nu al in de mond!
aardappelpuree, zo'n zakje verse groente van de AH met worteltjes, broccoli en bloemkool, kaassausje en vissticks