Hier word het waarschijnlijk aardappelen met witte bonen in tomatensaus en een braadworstje! En heeeel veel appelmoes! JUM!
Oh, krijg altijd vreselijke trek door dit onderwerp....en doe ook nog lekkere combi's op! Ik eet mij die mama vanavond......en dat wordt patat! Moeten snel eten ivm een afspraak, dus ik heb voorgesteld maar een patatje te halen. Heb al weken zin in een kroket en tot nu toe nog weten in te houden....tot vanavond dus.......
Hier wordt het aardappelen met brocolli gehaktdagschotel. Denk dat het morgen een biefstukje wordt....heb er ineens erg veel zin in gekregen. Ik vind dit trouwens een fijne topic...doe weer eens ideeën op.
Wij hebben tussen de middag al warm gegeten: rode kool met rösti (met een eitje erdoor geroerd) en een lekkere kippepoot uit de oven. De kids (bijna 4 en 2) hebben er ook van genoten. Dat doet altijd extra plezier. Over een half uurtje lekker donkerbruin brood met een paar glazen melk. Anja
Ik ben aan't Sonja Bakkeren; mag vandaag gekookte aardappels, andijvie (aangemaakt met maizena) en een kipfiletje...Niet super smullen, maar heb er nu toch wel zin in...
Ik ga m'n vriend lief aan kijken want heb ontzettend zin in een pizza van New York Pizza. Mjammie! Nu nog hopen dat hij er ook zin in heeft
Wij eten wraps met een lekker salade erbij, jammie ! en niet te vergeten klaar in een handomdraai. Smakelijk voor iedereen, Bibu !