Ikke kant-en-klare nasi. Vriendlief eet vast niks. Die is net bij de kaakchirurg geweest om zijn verstandskies te laten verwijderen
Ik krijg honger van jullie :thumbdown: ,is niet goed nu al,we gaan pas om uur of 7 eten.... Aardappelen met knoflook is errug lekker bloem,moet je ns proberen. Ik zou wel bij Female willen eten,kwijl kwijl...
hoe maak je dat dan? want ik had aardappelen gejkocht in de aanbiedign alleen iets te veel voor 2 personen hahahaha anders gaan ze zo snel verotten. En om elke dag nou gekookte aardappeleln te eten word je ook gek van xxx
Haha. Aardappelen in partjes snijden (ik laat de schil er altijd gewoon aan, dus alleen even wassen ). In een ovenschaal leggen. Knoflooktenen erbij gooien (ik doe meestal een stuk of 3 4, pel ze ook niet eens, ze geven toch goed hun smaak af.) Kruidentakjes gooi ik er ook bij. (kan bijv. ook met rozemarijn, wat je in huis of tuin hebt ). Klontjes boter erbij, flinke scheut olijfolie erover. 175 graden, als de aardappelen gaar zijn de oven volle peut (250 graden, zodat ze lekker bruin worden...) Duurt ong. een uur.
Klinkt heel erg lekker! Ik koop altijd zo'n kant en klare zak van celavite,ook lekker.. Smakelijk alvast! Ik ben met m'n riblap bezig,doeiiii
@ bloem, Nee hoor, je moet je partjes niet super dik snijden, gewoon rauw in de oven. makkelijkste ooit!
hm, hier ook een hollandse pot (haha onze maaltijd dan he!) Spitskool (lekker aangemaakt of hoe je het ook noemt) gek aardappels en een tartaartje hmmmm