wij bami bij me ma (die bede net ) en morgen die aardappeltjes uit de oven waar ik over had gehoort hiero xx
Jullie hebben toch ook mazzel he. Ik wil morgen ook die aardappeltjes zelf (proberen) maken? Wat eet je erbij? -x-
Ja wel lekker 2 dagen bij de ene eten en de andere dag bij de ander haha Wij eten spericibonen erbij en biefstuk :O En jij?
Ik denk sla en vlees weet ik eigenlijk nog niet? Mijn vriend houdt niet zo van biefstuk,ik wel mmmm.... Misschien iets van cordon bleu ofzo... Jullie hebben groot gelijk,wij gaan vandaag ook ''uit eten'',hihi.. -x-
Ja bij je schoonma toch? Pannekoeken? Bah die dingen zijn echt vies hahahha. Ik las wel iest van hartige pannenkoeken die lijken me wel lekker dan xxx
Een zelfgemaakt kippensoepje met stokbrood.. Mannetje is nog steeds onderweg naar huis, vandaar niks al te uitgebreids..
zelf gekookte en daarna gebakken aardappeltjes (vind ik lekkerder dan voorgesneden uit de koeling...iets meer werk ook... ) Met speklappie en sla!
Mijn mannetje gaat pannekoeken maken, want ik voel me niet goed en zoek het dus totaal niet om te gaan koken.