Alleen dat? Niet nog wat lekkers erbij? Is niet een complete maaltijd he... [-X Hihi, maar wel lekker op zn tijd!
hier een kant en klaar pakje spagethi voel me echt niet goed vandaag vandaar.gebeurt zelden hoor maar die tagiatelli met champignonsaus vind ik wel overheerlijk.
Ik heb sperziebonen, aardappels en gehakt liggen.... Blèèèh daar heb ik dus helemaal geen zin in. Dus ga ik straks pizza's bestellen, olé! (o nee, dat is Spaans..)
Ik heb koolvis gemaakt met een saus van grove mosterd en creme fraiche en erbij een zak franse aardappelschotel. Als toetje perentaart
Wij hebben zojuist een tartaartje van de grill met ui en champignons, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes. Het was errug lekker!
ik had een pannetje kippensoep gemaakt met stokbrood met kaasjes erbij ,.......om van mijn verkoudheid af te komen,... vandaag? ik weet het nog niet
wij eten konijnen voer sla met tomaat, komkomer en paprica met gekookt kippetje er door heen ;0 en aardappelen xxx
Wij eten vanavond een frietje stoofvlees, maar wel zelf gemaakt dan hè Het stoofvlees staat al vanaf vanochtend te sudderen, ik ga strakjes ff naar de markt om aardappelen te kopen om verse ovenfrites van te maken. Hmmmmm, dat wordt smullen!
Wat heeeeerlijk! Ben dol op stampot! En helemaal hutspot! Wij eten maaltijdsalade met tonijn en stokbrood met kruidenboter erbij.