Ik trek lekker een blik soep open met brood erbij. Ben echt helemaal verslaafd aan soep de laatste tijd. En er staat nu een kwarktaart in de koelkast, dus dat kan mooi als toetje, hihi...
Ooooh, lekker kwarktaart. Ik heb nog een chocoladecassata in de koelkast, kunnen we niet een paar stukjes ruilen? We krijgen dat hele ding met z'n tweetjes in één week echt niet op .
Ik vind het goed hoor. Ik heb geen idee wat een chocoladecassata precies is, maar alles waar chocola in zit vind ik lekker, dus dat komt wel op.
Das mooi! Als je nu begint met fietsen, dan ben je morgen op tijd in Groningen voor 't toetje! HA HA HA HA HA! Voor de spruitjes ga je het helaas niet meer redden .
Ik hou het wel op me kippenpootjes en rode kol met appel vandaag ok En als toetje kwark met appel en kaneel (jaja zonder suiker )
Ooooh lekker!! Ik ben gek op kip! M'n man heeft nog wel een leuk rode kool recept: http://koolstoven.web-log.nl/koolstoven/2006/01/kool_stoven.html Het toetje klinkt ook niet verkeerd trouwens
klinkt lekker haha maar ik ben niet zo van het zelf snijden van groente :O ik heb altijd die diepvries zakken van C1000 lekker makkelijk hahha xxx
Oooh, maar dan maak je het wel zelf. In ieder geval niet uit een potje of de diepvries toch? In ieder geval smakelijk eten voor straks
Nee tis wel verser dan dat viese pot of blik voer hahha. Thja zal nog wel duren voordag wij eten, denk pas rond 7 uur half 8 xxx
pasta spinazie met kaassaus (aangevuld met kipfilet en champignons) het ruikt zoooo lekker dat ik voor het eerst sinds heeel lang zin heb in avondeten!