spinazie a la creme en krieltjes erbij. Vandaag even makkelijk kom net van het ziekenhuis Mijn nicht is met spoed opgenomen
Rodekoolschotel uit de oven: dus aardappelpuree met gehakt, uien en rode kool met daaroverheen een laagje beschuit voor een knapperig korstje! Mn man heeft het gemaakt enneh het smaakte heerlijk!
oooh ik heb net de wokspruitjes met kerrie en sambal uit het ah boekje op , heerlijk waren ze . en het is me vandaag voor het eerst gelukt om sucadelappen te braden ....jammie L.sybje
Gebakken aardappelen met knoflook (uit de oven), gebakken kipfilet en dat receptje met spruitjes uit de laatste 'allerhande' (met kerrie, chamignons, spekjes, ui, tijm prei enz...)
Gekookte aardappelen, bloemkool met een kaassausje, gehaktballen en een veldsalade met cherrytomaatjes. Werkelijk helemaal niets bijzonders, maar voor ons wel; zo Hollands heb ik nog nooit gekookt. Het is hier negen van de tien keer rijst. Dit wordt de tweede keer in 3.5 jaar tijd dat ik gekookte aardappelen serveer!
Nou het was gister de bedoeling zuurkool stamppot te eten, maar toen het aan de kook was, toen had ik ineens zin in pizza salami. Dus dat hadden we toen besteld Heb de zuurkool wel afgemaakt, dus dat ga ik straks lekker opbakken