ale: Lijkt me niet lekker.. wij gaan vanavond aan de verse sperciebonen met aardappel anders en een saucijsje. =P~
@Musske64: je hebt PB. Vandaag krijgen we denk ik een gehaktbal, broccoli en gebakken aardappelen. Groetjes Miep
Ik ben vanavond alleen, dus dat wordt rijst!! manlief houdt daar niet van, vandaar dat ik het niet zoveel meer eet. Kip met kerrie en dan rijst er bij.....mmmmmmmmmmmmmMona
Vanavond lekker makkelijk, broodje shoarma met sla en komkommer (ben tomaat vergeten bedenk ik me net).
Gebakken aardappels met ei,kaas en gekruid met kerrie Schotel van prei,omelet en kaas en heerlijke braadworst mmmmmmmm ik kan hier echt van smullen! Alleen voor de zwangeren onder ons met wat last van de darmen is het niet raadzaam Ik heb net het topic gelezen over de genante maar hilarische momenten van scheten laten en hoewel ik ontzettend ermee moest lachen is het voor die personen niet aan te raden om dit te eten
Ik weet nog niet wat ik voor geschoteld krijg, vandaag gaat mijn mannetje koken (zal wel lekker makkelijk zijn hij is niet z'n chef)
Hmm gezien de sneeuw buiten.. ben ik blij dat ik gister al geshopt heb word gebakken krieltjes met rosbieflapje en spinazie a la boursin hopelijk erg lekker straks rijles.. *brr*