Geen idee, we eten vanavond bij m'n ouders. Mijn man krijgt in ieder geval bruine bonen met kip (op z'n Surinaams denk ik) maar ik ongetwijfeld iets anders, want ik blief geen bruine bonen! Ik laat me wel verrassen .
Als ik het goed begrepen heb van mijn schoonmoeder, eten wij vanavond vleesfondue bij hen. Dit ter ere van de verjaardag van mijn schoonpaps.
Het is de bedoeling om straks lekker makkelijk te eten, bolletjes met knakworstjes... Maar heb al een bolletje paling op, en dummy's en zit nu aan de chocolade giraffenekken (ofzoiets) Man heeft nog geen honger....
Wéér spruitjes (ze zijn in de aanbieding, vandaar) aardappels en mini gehaktballetjes met een eigengemaakt mosterdsausje.
gisteravond werd het bererestaurant ...heeerlijk! en vanavond mexicaanse wraps of marokaanse couscous......ben dr nog niet helemaal uit .... L.sybje
Ik ga vanavond saté van struisvogel maken. Had ik nog niet eerder gedaan, dus ik ben erg benieuwd. Het wordt vast lekker. We gaan er atjar bij eten wat ik van verse kool ga maken en natuurlijk zilvervliesrijst erbij. Mijn favoriete saté is saté kambing, gemaakt van geitevlees. Dat eet je met een ketjapsausje in plaats van een pindasausje. Maar ik maak saté het meest met kippenvlees. Voor de liefhebbers , het recept kun je vinden via: http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept.jsp?id=50076
Zo mamawannabe... jij pakt wel uit vanavond! Klinkt lekker allemaal! Ik heb voor vanmiddag een verse kippensoepje gemaakt en vanavond gaan we naar vrienden gourmetten.
zelfegmaakte lasagne met gehakt, courgette, aubergine, paprika, tomaat, bleekselderij etc. (Normaalgesproken ook nog met ui en knoflook maar we gaan naar vrienden die net een kindje hebben en ze geeft bosrtvoeding dus neemt ze eerst ff geen knoflook en uien etc.)
Hier ga ik lekker een biefstukje bakken en zelf pepersausje maken. Aardappelkroketjes en rauwkost erbij. Ik heb er nu al trek in.