Het is feest! Daarom eten wij vandaag alleen toetjes ! Op dit moment staat mijn speculaastaart gevuld met marsepein in de oven en vanmiddag heb ik een worteltjestaart gebakken. Gisteren heeft mijn man speculaasparfait gemaakt en vandaag heeft ie chocolademousse gemaakt die ik strakjes ga opspuiten in letters op een mooi bord. Dan ga ik nog warm winterfruit maken in een flensje. Wat denken jullie, das toch best feestelijk ?
Hoi! Je kan het natuurlijk zo heet maken als je zelf wilt. Kynan heeft nog nooit krampjes gehad. Luxe he! Ik heb nu toch ook al een paar keer echt pittig gegeten, maar hij heeft nergens last van. Mijn man is half Indonesisch. Misschien is die kleine pinda van ons er al aan gewend, hij is natuurlijk niet voor niets Indo geworden! Maar als je kindje weinig kan hebben ivm krampjes, lijkt het me idd niet slim nee...
Witlof met ham en kaas uit de oven en een in de oven gebakken beenhammetje. Daarbij nog gebakken aardappeltjes
lekker snacken hahaha ik wilde nog gaan koken maar mijn mannetje vond het te laat, hij is ziek dus heeft geen zin in eten, dus wij lekker naar de snackbar
vooraf champignonnensoep met courgette en truffels hoofdgerecht witlof of bloemkool ovenschotel nagerecht een inimini appelkruimeltaartje..... L.sybje