Ik heb 6 maanden lang niet kunnen koken omdat ik gewoon te misselijk werd van alle etensgeuren en -kleuren. Maar sinds deze week lukt het weer Ik vind koken heerlijk om te doen, voor hoe meer mensen hoe beter (niet TE veel natuurlijk, maar koken voor 2 personen is natuurlijk niet altijd even leuk). Vanavond maak ik uhm... een beetje van maggie en een beetje van mezelf! Ik weet even niet meer hoe het heet, maar het zijn gekruidde gehaktballetjes en broccoli in een bepaalde saus. En daarbij maak ik dan een doodnormaal maar onmisbaar gekookt aardappeltje + een salade met als toetje wat vanille yoghurt in combinatie met wat fruit uit blik! Heel makkelijk, en toch een maaltijd a la mama hihi... (de truc zit 'm in de ingerdienten die je erin doet die NIET op de verpakking staan whahaha... als mijn man iets van maggie heeft gekookt denkt ie altijd dat het mislukt is omdat dat van mij veel lekkerder is hihihi...)
het word toch geen sucadelapje met bietjes en aardappeltjes ...het word denk ik een broodje op het winkelcentrum......hihi
Vanmiddag een weekendje Maastricht, heerlijk! Dus vanavond, morgen en zondag lekker uit eten. Ik heb er nu al zin in!
Een gehaktballetjes met aardappels en boontjes! En dan ajuintjes samen met de balletjes gebakken! =P~
Wat ik vanavond eet... Geen idee? Vanavond bedrijfsuitje, dus ik ga uit eten. Maar ik zie mn werkgever er wel voor aan om een vast menu te nemen, met carpaccio voor en biefstuk als hoofdgerecht... Dus ik ben benieuwd... (dan word het snel langs de mac )