Hoe maak je die? Nooit van gehoord! Altijd in voor een nieuw recept! Ben jij trouwens een Nederlandse die in America woont? Hoe ben je daar terecht gekomen? Groetjes Marjo
Hey Marjo, Ja nederlanse in amerika, mijn man kon hier een baan krijgen en dat is altijd zijn droom geweest vandaar hier heen verhuisd. Chipotle is een mexicaanse fast food restaurant van McDonalds. Maar het zijn kleine tortilla's met rijst, zwarte bonen, vlees (ik niet ben vegetarisch) salsa, creme fraise, guacamole, kaas en sla Ik zelf doe alleen de rijst, bonen, guacamole, kaas en sla. Niet echt een heel goed restaurant als je aan de lijn bent veel carbo's zoals wij dat zeggen. maar wel erg lekker
Gestoofd rundvlees (op zijn Surinaams) met rijst en boontjes gemaakt in een bomboe (Sajoer Lodeh) mjammie..
Mijn rijtje van deze week. Vanavond hutspot met een sate burger Morgen eet ik kip siam Vrijdag krieltjes met een boeren ommelet xxx
Omdat ik vanavond moet disco rijden met mijn clienten wordt het een makkelijke hap....Kortom de frituurpan zal vanavond hier te pas komen
Hier ook uit de frietpan. Ikke hoef ff niks (buikgriep) en m'n man heeft geen zin om iets voor zichzelf te maken. En ik ook niet.
hmm lekker allemaal ik eet lekker kuikenboutje en gebakken aardappels en lekker iets van sla of groenten erbij. eetse allemaal!
Lekkere dikke eetsoep met zelfgemaakte broodjes (wat er allemaal in die soep gaat: soepvlees, balletjes, vermicelli, tapiocabolletjes, allerlei groenten en zoute spekjes. Het soepvlees wordt nadien ook in kleine stukjes gesneden)
Whahaha, een lekker kuikenboutje, wat klinkt dat goor zeg, hihihi (sorry niet rot bedoeld hoor, moest er alleen erg hard om lachen)! Ik weet het nog niet voor vanavond, ben alleen met de kids dus zal wel frituurpan worden!