Zelfgemaakte tomatensoep van mama met stokbrood en later op de avond allemaal luxe hapjes, én hete kip! Iedereen veel plezier vanavond!
We gaan vanavond met 8 man gourmetten. Als hapjes hebben we allerlei indische gerechtjes, maar natuurlijk ook oliebollen! Xx
Heb gisteren lekker eten bij de griek gehaald, dat eten we vandaag met nog wat liflafjes... Dus vanavond lekker olijven, tzatziki, keftedes, dolmades, feta en octopussalade
wij eten lekker de mac mmmm de laatste keer voorlopig want vanaf 12 vannavond gaan we aan de lijn (zoals zo velen denk ik)
vanavond gaan we bij vrienden oud en nieuw vieren en ik weet niet wat ze gaat koken, maar ik heb wel voor vanavond een appeltaart gemaakt.
Wij gaan gezellig gourmetten! En dan nog pudding met slagroom na! Als hapjes hebben we kaas/worst augurk met boterham worst en denk dat ik gevulde eieren maak.
Vanavond eerst 'goed' eten; maak zelf nasi. Dan bij vrienden natuurlijk lekkere hapjes, zal wel van alles wat zijn .
Ik krijg vanavond 15 gasten Gelukkig hoefde ik alleen kip (2,5 kilo kipfilet fijnsnijden ) en een cake te maken, de rest wordt door anderen gedaan. En mijn aandeel staat al klaar, dus nu kan ik nog even relaxen