wij hebben lekker bij mijn moeder gegeten gewoon bloemkool met kaas saus en aardappels en lekker bal gehakt...mmmmm
Ik ga vandaag iets nieuws proberen. Iglo Wereld Wok Vis. Heb de chinese sweet & sour variant. Doe er extra paprika doorheen en mihoen erbij Zal mij benieuwen
Heb vanmiddag chili con carne gegeten, lekker makkelijk (alleen jammer van die lucht in mn darmen, hihi)
Laat je even weten of het lekker was? Klinkt namelijk wel erg goed. Wil ook eens wat vaker vis eten, dus ben erg benieuwd of dit lekker is.
wij hadden vanavond: hamburgertje, spinazie a la creme en sperzieboontjes en van die aardappelkroketjes uit de oven!
hai, gister hebben we riblappen (van de draadjesvlees zeg maar..) gegeten met boontjes en aardappels. hmm, was zooooo lekker! beetje komkommer geschaafd erbij, hmmm. T hele huis rook al de hele dag naar t vlees. poe, het ultieme huisvrouw moment Vandaag? ik weet het niet. Iets met varkenslappen, want die heb ik uit de vries liggen Bami denk ik, iemand een lekker idee?