We eten aardappelpuree, peultjes en vis. Ik heb niet zo'n zin die peultjes, maar ja, moet van Sonja Bakker vanavond.
Heb het net binnen: Russiche stroganof (zo'n wereld gerecht) en als toetje tiramisu (heb een doos van mn werk mee genomen vanmiddag jammie)
Zelfgemaakte huzarensalade met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter. Ben er zelf niet zo gek op maar hubbie kan er maar geen genoeg van krijgen! Moet zeggen dat het wel lekker makkelijk is
Ik denk rode bietjes (klaargemaakt met azijn/olie/suiker en uitjes) met aardappelen en karbonade. (Hebben gisteren ook karbonade gehad, maar heb nog 2 over, dus lekker makkelijk.) Ennuh, Sientje: Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie knulletje! Groetjes Miep
Gekookte aardappels, worteltjes en tilapiafilet.... Ja ja, Sonja Bakker weet raad als je niet weet wat je moet maken
Me zelfbedachte Combi Rijst met Moksiemetie saus en sperziebonen en aardappels er door heen en flink wat uien en Kipfile. ( Beetje buitenlands dus want het is buitenlandse saus)
Moet zeggen dat we gisteren een lekkere prakkie stampotandijvie met spekjes over hadden en dat ik die nu heerlijk zit op te eten. Jammie hoor.