mja vond het er ook erg gaaf uit zien en menu erg eetbaar en bovendien niet echt duur dus ben heel benieuwd of dit een nieuwe aanrader word voor als we bezoek hebben
Boerenkool met: rundergehakt, rookworst kan ik hier ook al niet krijgen, boerenkool heb ik meegenomen uit NL, van Hak......pfff, stomme Frankrijk weer...hihi. Enneh Muuske, voor de chili con Carne, de zakjes van Knorr zijn erg lekker, staat ook het recept op!
hehe voedsellijntje opzetten? rookworst ruilen voor wijn bijvoorbeeld of een lekker kaasje... *grin* ooit zoiets gedaan met eh.. zwitserland en finland dat ging dan meestal over stophoest (uit nl of course) voor finland, stroopwafels voor finland en dan kwam er chocola en bier terug
De Humphreyes die in Leeuwarden vond ik erg tegenvallen, die ene keer dat ik er ben geweest. Het eten was niet goed warm en het was ook niet echt genoeg, kwam dus nog met een honger gevoel naar buiten. Het moet wel gezegd worden dat de entourage echt schitterend is en de bediening vriendelijk.
Ik weet het nog niet. Iets makkelijks i.i.g. Heb nog andijciestampot in de vriezer... en ook een pizza. Dus 1 van die 2 denk ik.
Wij gaan vanavond Macattacken; Mac Donalds heeft een tijdelijk nieuw broodje wat ik perse wil proeven.