Hihihi... dan zet ik mn PB wel ff hier neer! Jummie... kaasfondue! Je kunt heel makkelijk kant-en-klare kaasfondue kopen bij bijna alle supermarkten (in het koelvak bij de kaas). Dat hoef je alleen maar op te warmen. Stokbroodje in de oven, worteltjes om te dippen en smullen maar. Neem liever niet de goedkoopste, want dat merk je toch echt wel in de smaak. Maar wat ik zelf echt nog veel lekkerder vind, is de verse (zwitserse pittige kaas) kaasfondue van de AH. Die ligt in een zak bij de verse kazen. Die moet je ook laten smelten, in witte wijn, met knoflook en citroen en een klein beetje maizena erdoorheen. Staat gewoon op t pak. Zooooooooo lekker! Eet smakelijk!
dank je wel murmel lijkt me idd superlekker gaan we van het weekend maar eens proberen vanavond eten we zelfgemaakte lasagna nou ja beetje van mezelf de rest komt uit het pakje hahaha maar wel erggg lekker
Wij gaan vanavond uiteten (schoonmama is jarig), dus ik weet nog niet wat ik eet. Heb wel de hele dag al zin in een garnalencocktail, dus dat wordt waarschijnlijk het voorgerecht! Morgen weer uiteten, dan voor mijn broertjes verjaardag. Dan gaan we Steppegras eten in België, superlekker!
Dat zijn heeeeeeeeeele fijne frietjes, bijna zo fijn als gras (haha...)Wel heel erg lekker inderdaad! Wij hebben bloemkool met aardappelen en worst gegeten.
wij gaan zo gebakken aardappeltjes met gordon bleu en sla eten ... Steppegras mmmmm dat is zoooo lekker
Bruine bonensoep, bakbanaan op z'n Dominicaans gemaakt door mijn mannetje en een gebakken eitje erbij!