m,n mannen eten patat met kabab en ik een bord pap, omdat ik een ontsteking heb aan mn kaak dus kan niet normaal eten voor de 2de keer
We hebben vanmiddag uitgebreid gehigh tea-ed met mijn kant van de familie! Bij ons thuis en iedereen had zelf wat gemaakt en meegenomen! (verschillende soorten muffins, zoete broodjes, soep, verschillende sandwiches met zalm/ brie/ ham en kaas, vishapjes, chocolaatjes en bonbons, kwark- roomtaart, minicroisantjes met knakworst/ chocolade en kaas, verschillende soorten jam en slagroom!) En natuurlijk veel soorten THEE (en koffie voor de liefhebbers ) IN ÉÉN WOORD: HEERLIJK! En gezellig natuurlijk!
vanavond eet mijn vriend een restje lasagne en ik weet het nog niet neem denk ik iets mee van mijn werk.
Ik ben er nog niet uit... grr! Ook altijd maar weer bedenken wat te eten.. Bah! Hebben jullie daar zou ook zo'n moeite mee soms!? Ik denk dat 't maar aardappels, vlees en groente wordt ofzo.. hihi..
Ik ga vanavond lekker een mixed grill maken... Ik heb biefstuk, spare ribs, slavinkies, en kip.. daarbij serveer ik gebakken aardappels en wat wokgroenten mmmmm
pfff ja soms dan weet ik het ook niet meer te bedenken En aan mijn man heb ik al helemaal niks wat dat betreft hihihi. Maar goed, vanavond eten we slavinken, gebakken aardappels en witte bonen in tomaten saus ( favoriete groente van mijn man ) En ik neem er een lekkere salade bij
Nee, de inbreng van mn vriend heeft hier ook niet echt veel meerwaarde betreft de keuze van zijn maaltijden haha..