Vanavond weer werken dus ga vanmiddag een pan soep maken, toastjes erbij met allerlei salades die nog over zijn van verjaardag van hubby. Gezellig samen eten tussen de middag hubby is gezellig thuis \/
Wij eten vandaag Nasi Rames van Knorr wereldgerechten, ben benieuwd of het smaakt, heb het nl nog nooit op!
Heb ik ook in huis gehaald. Eten we van de week denk ik. Was het lekker Roxyrox? Vanavond wordt het een gekruid schnitzeltje met broccoli en gekookte aardappels denk ik.
Mooi ik ben benieuwd. Wij eten vaak uit die pakken van Knorr. Maar wat ik wel mis uit het assortiment van de Wereldgerechten is die Argentijnse Beef Chimichurri uit de reclame van Gerard & Gordon. Die vond ik echt verrukkelijk Ik marineer het vlees ook altijd langer dan op het pakje staat, jammie! Ik begin al te watertanden!
stampot rauwe andijvie met speklapjes. lekker makkelijk moet vanmiddag nog weg dus is wel fijn om iets makkelijks te hebben
Macroni Gisteren gemaakt, maar speciaal veel te veel omdat ik vanavond moet werken en zo toch nog een gezonde maaltijd mee heb.
Salade met feta kaas. Jummie. Even snel want moet weer vroeg weg. Manlief zal wel weer voor de patat gaan o.i.d.
Gisteren lekker naar de pizzeria geweest Had een tonijnsalade vooraf en als hoofdgerecht 2 pizza's (tonijn en hawaii). Schandalig eigenlijk, maar ik had er zo'n zin in! Vandaag: hachee met rode kool en gekookte aardappels. En kippensoep en kwark Ook superlekker!