Gisteren hamburgertje met gebakken aardappelen en doperwtjes/worteltjes en natuurlijk appelmoes. Vandaag McDonalds! Al een hele poos niet meer geweest en heb echt weer eens zin in een Mc menu
Bloemkool schotel met gehakt, aardappeltjes en een heerlijke room kruiden saus eroverheen en dan in de oven zodat je zo'n heerlijk knapperig randje hebt ... mmmmmmmm En mijn vriendinnetje komt eten en dacht dat ze dat ook luste maar niet dus ... dus voor mijn vriendinnetje maak ik lekker Macaroni
terug blik: maandag: rijst, vega reepjes en groente uit de wok Dinsdag: spagetti met vega gehakt, groente en kaassaus woensdag: gepofte aardappels, tuinbonen en lekkerbekjes vandaag: ergens wat eten moeten naar de stad. morgen: frietje in de stad of even boodschappen doen
Hmm, ik eet bij mijn ouders. Ben benieuwd wat het wordt. Grote kans op aardappelen, groente en vlees. Bah, heb ook zin aan de mac.
Een of andere ovenschotel met zuurkool, gehakt, aardappels en een creme freche sausje. Van maggi geloof ik. Ben benieuwd of het lekker is..
Hier ook spaghettisaus, restje van gisteren! Vertrekken morgen op vakantie, dus heb niet zo veel tijd.